fredag 2 oktober 2009

Vi har väntat länge!

Vad är det vi har väntat länge på undrar ni? Vildhjarta - Brädspelet, förstås, som tydligen numera heter Drakar och Demoner - Brädspelet (gillade arbetsnamnet bättre). Jag vet inte i hur många år som jag har skrivit upp denna produkt på min önskelista till jultomten och blivit grymt besviken varje gång. Nu slutligen verkar dock min önskan gå i uppfyllelse. 1:a december är preliminärt utgivningsdatum för den otålige. Givetvis kommer man att kunna förhandsbeställa spelet långt innan dess från Riotshop. Personligen var jag en av speltestarna så jag vet vad som komma skall och ni som gillar Drakar och Demoner, Brädspel, Vildhjarta, opålitliga tärningsgudar och ond bråd död kommer inte att bli besviken. Kolla bara in draken Elmtunga (EDIT: Bilden är borttagen).

/ Klaatu

Riotminds

Inga kommentarer: